Back in the USA

Jag är i Kalifornien igen. Hos Jack och Connie, och Frida.
Åkte igår morse tio svensk tid, kom fram halv nio på kvällen. Flighten gick riktgit bra, hade bra säten på alla flyg. Utom kanske den längsta från Köpenhamn till Washington DC, då jag hamnade bredvid en lite större herre som tog upp ganska mycket plats. Men annars var det bekvämt. Filmerna de visade sög, så nöjde mig med att läsa, lyssna på musik, sova och lösa sodoku. (Hur man nu stavar detta...) PÅ planet från Washington till Sacramento var det tre sätten på var sida av gången. Vi sat två stycken på vår sida av raden, vilket var skönt då vi hade ett tomt sätte mellan oss. Det var lite försenat pga oväder i mitten av landet, men det gick bra i slutändan och jag kom fram. Väskan också. Så allt är bra.


Det var otroligt roligt att se Jack och Connie igen. Vi pratade på vägen hem och stannade för att handla lite på vägen hem, plus lite mat från Jack in the Box. Yay! Sen hem och sova. Imorse vaknade jag vid sex och kunde inte somna om. Så gick upp. Vi åkte till Cook's där det blev frukost, sen så hängde vi där. Amber och Jeff jobbade, så det var trevligt. Sen vid elva tiden åkte Jack och jag hem, och sov. Frida sov på min säng med mig, vilket var mysigt. Vaknade vid två tiden och tog en dusch, vilket var otroligt skönt. Nu verkar det som om vi ska åka och handla lite mat till huset.


Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du bloggar igen...så att vi alla får höra.

krama frida och alla andra!

2012-06-20 @ 07:55:15
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/
Postat av: Bengt

Härligt att läsa.

Träffade Maria och Åsa, de undrade om du kommit fram ordentligt.

Jag sa att de fick läsa bloggen :)

Kram

2012-06-20 @ 19:19:18
Postat av: Joel

äntligen yes vet inte hur länge jag väntat på ett blogginlägg här lycka till

2012-06-21 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0