Thursday over here!

Ny dag, torsdag.
Gick ut ur mitt rum för att borsta tänderna tidigare idag, när jag kom tillbaka möttes jag av denna syn:

Vi har också gått på bio idag, såg Brave. Aryah åkte med oss, vilket var kul. Filmen var bra, otroligt kul och lite sorlig så klart men slutade lyckligt. Så fick gråta några tårar innan allt blev bra igen. Men absolut se värd måste jag säga.


Mina nya böcker som köptes igår, har börjat läsa den längst ner. Otrologt bra måste jag säga. Jag har precis läst två andra böcker av samma författare som den översta, så ville prova att läsa en av hans andra böcker. Den näst översta fick jag tips om av en kompis att läsa, så när jag såg den köpte jag den. The Book Theif har jag funderat på ett tag, sen så när en del av boken var med på vårt svenska nationella så blev jag mer intresserad, så bestämde mig för att köpa den också. Den sista lät intressant så jag köpte den och har fallit för den, så det var ett bra köp antar jag.

Jupp, imorgon ska jag på bio igen. Med Amber, Melissa, Kristi och så kanske någon mer. Det ska bli trevligt.
Sara's out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det vekar inte gå någon nöd på dej:)

Hälsa alla

mammakramar i massor!

2012-06-29 @ 08:07:00
URL: http://mariasgarnhandelser.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Hmmm

Trodde du skulle jobba :-)

Hälsa alla

Sköt om dig

Kram

2012-06-29 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0