Tuesday!

Hello!
Tisdag idag. Solen lyser här i Kalifornien, otroligt skönt efter helgens gråa moln och kyla. Förra veckan var ganska lugn men också hektisk då vi var på Black's station Onsdag, Fredag, Lördag och Söndag.
På lördag så kom ungefär 60 motorcyklister upp, så vi lagade mat från åtta på morgonen tills att de kom runt halv ett. De var in och ut på ungefär en och en halv timme, sen så drog vi hem och tog en liten tupplur. Medan jag sov så åkte de andra två till Black's för att jobba, så stannade hemma med Frida sen tills de kom hem igen. Har träffat otroligt många trevliga människor däruppe, när jag suttit vid baren med Frida i knät. Fick hjälpa till i köket på onsdagen, på fredagen hjälpte jag till innan de öppnade genom att diska och skala och hacka potatisar för potatissalladen som skulle serveras på lördagen.

Idag åkte vi och shoppade, nere i Folsom. Mina Converse är otroligt utslina då jag haft dem ett tag nu. När jag berättade det för killen i butiken blev han otroligt chockade. Så köpte ett par nya converse plus skosnören. Sen en t-shirt på rea och sen så fyra pocketböcker från Barnes & Noble. Yay! Så nu har jag fyra till böcker att läsa. ^^ Sen så hade vi tänkt gå på bio också, se Brave som precis kommit ut här. Men de har något då alla biljetter kostar 6 dollar på tisdagar. Så vi skippade det då alla biljetter var slutsålda och åkte hem istället. Så nu är vi tillbaka hemma och ska väl försöka hitta något på tv.
Sen så får vi se vad som händer resten av veckan. Vi ska kanske åka och hälsa på Noel och Kristie på torsdag, men inget är bestämt än.

Time for some TV
Sara's out

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!



Kul att få veta mera.:-)

Bra med nya skor.

Hälsa alla



Kram

2012-06-27 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0